سلام دوستان

من یه دختر 22 ساله هستم، من یه مشکل پوستی دارم، پوست من گندمی و صافه، ولی پشت گردن من به شدت سیاهه، هر کاری کردم این سیاهی از بین نمیره، دکتر پوست میگه این بیماری آکانتوزیس نیگریکانس هست و درمان خاصی نداره، بیشتر در افراد چاق و دیابتی بروز داره، البته من چاق نیستم و قند من هم هفته پیش ناشتا 81 بود که نرماله.

پدر و مادر من چنین مشکل پوستی ای رو ندارن، برادر من هم نداره، ولی پدر من مبتلا به دیابت هست،  قندش حدود 180 است حالا دکتر میگه احتمال ابتلا به قندت در آینده زیاده و باید همیشه رژیم سالم غذایی داشته باشی.

والا دوستان من با رنگ پوست سفید یا گندمی یا سبزه هیچ کدوم این مشکل ندارن حتی بعضی هاشون چاق هم هستن، گویا این بد شانسی منه، تو جمع های زنونه هم سعی میکنم یه جوری گردنم رو بپوشونم.

یه بار دختر داییم دید گفت وای شوهرت ببینه فرار میکنه، خیلی ناراحت شدم و گریه کردم، قیافه من هم معمولیه، دوستان شما دکتر پوست مجربی رو میشناسید که برم پیشش؟

من باید چکار کنم، لطفا راهنماییم کنید

با تشکر


پیشنهاد :

تجربیات شما در مورد روشن تر کردن پوست و رفع روزنه های روی بینی

تجربیات شما در مورد رفع منافذ جای جوش روی صورت

بهترین روش برای از بین بردن جای جوش و خال چیه؟

تجربیات شما در مورد رفع منافذ جای جوش روی صورت

سوال در مورد ماسک ماست و حنا و دکلره پوست

برای داشتن پوستی صاف و بدون جوش چه باید کرد ؟

روش های روشن شدن دائمی پوست

ماسک های روشن کننده پوست چقدر تاثیر دارن ؟

رفع جوش های روی بازومو و تیرگی آرنج و زانو

راهی برای از بین بردن مو ها بدون تیرگی بدن سراغ دارید؟

تجربیات شما در مورد استفاده از نمک حمام برای رفع تیرگی بدن ؟

رفع تیرگی ناشی از استفاده ی نادرست از پودر موبر

تجربیات شما در مورد رفع تیرگی بدن و برداشتن خال صورت

تجربیات شما در مورد رفع تیرگی بدن با زالو درمانی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه) معرفی پزشک (۴۷ مطلب مشابه)