من دیگه روانی شدم از دست زنا من معمولا فقط تو چشم خانوما نگاه میکنم موقع حرف زدن فقط چشم حالا چه بی حجاب باشه چه با حجاب ولی خانومی که رو به رومه وا میسه با خودش ور رفتن هی مو هاشو تو میزاره مثلا حجابشو درست میکنه یا با حجاب که باشه هی خودشو جمع و جور میکنه این از این حالا مثلا دارم صحبت میکنم با اون خانوم واسه این که اذیت نشه مثل مثال قبلی اینور و اونور نگاه میکنم یا تو حرف زدن بعضی اوقات صورتشو نگاه میکنم بازم اون خانوم رو به رو من با حجابش سر و کله میزنه و خودشو مرتب میکنه من گیج شدم نمیدونم نگاه کنم نگاه نکنم والا من دیگه خسته شدم بگید چکار کنم ؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)