سلام

من 35 سال سنم هست و کمی بدبین و شکاک هستم و بدتر از اینها تا این سن نتونستم بخاطر هراسی که دارم با دختری مستقیم و بی واسطه حرف بزنم. 

تا بحال 6 بار برای ازدواج اقدام کردم و به شکل عجیبی هر بار در زمان کمتر از دفعه قبل پشیمان شده ام! یعنی بار اول شاید دو هفته نامزد بودم و بعد بشدت سرد شدم و از دیدنش هم دچار نفرت بیشتری ازش میشدم! (این رو هم بگم که هیچ کدوم رو خودم انتخاب شون رو استارت نزدم! یا خانواده خودم بوده یا خود دختر و یا پدر دختر) ،دفعه دوم که قبل از شروع نامزدی رسمی دوباره سردی و ... مابقی هم به همین شکل تا اینکه در آخرین بار پس از اینکه خانواده بشدت مخالف بودن، خودم از دختری خواستگاری کردم. این دفعه بعد از یک ساعت بشدت بیشتری از قبل پشیمان شدم...

با اینکه مدتها با خودم میگفتم که این دفعه بر خلاف دفعات قبل تناسب وجود داره و فلانه و ... اما طبق معمول باز هم متنفر شدم. هر بار پس از مدت کوتاهی دچار پشیمانی و سردی شدیدی شدم و هر بار حس تنفر بیشتر. یعنی برای هر کدام که در ابتدا علاقه بیشتری داشتم در انتها به همون اندازه تنفر بیشتری ایجاد شد. 

یک توصیه به همه خواهرهای هم وطنم دارم که به هیچ شکل حتی غیرمستقیم پسری رو ترغیب و تحریک نکنید، البته اگه عاشقش هستید!

لطفا درباره مشکل من در صورت امکان توضیح دهید. 


مرتبط با مشکلات پسران 30+ سال در ازدواج:

مشکلات ازدواج پسر در سن بالا

داستانی از ازدواج یک پسر بالای چهل سال

برای ازدواج با پسری 30 ساله و احساساتی آشنا شدم

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!

خواستگار 38 ساله م به زور اطرافیان اومده جلو

سن ازدواج هر چی میره بالاتر انسان سختگیر و ریزبین میشه؟

پسر 32 ساله ی صفر کیلومتر بی عرضه است ؟

ائمه تاکید کردن به ازدواج آسان اما انگار گوش ما بدهکار نیست!

اگه دختران و پسران در سنین پایین عقد کنن چه مشکلاتی داره ؟

تجربه ازدواج در سن بالا

پسران 30 ساله حوصله عاشقی کردن دارن ؟

آقایون با سن بالا بعد از ازدواج حریص ترن یا قدردان تر؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) سختگیری در ازدواج (۳ مطلب مشابه)