سلام

دوستان مشکل من آلرژی فصلی هستش

حدود 5 ساله که دچار آلرژی شدم (23 سالمه)، یادمه یه روز بهاری طوفان شد و گرد و خاک وحشتناکی به پا شد و من و چند نفری که همراهم بودن همه دچار تنگی نفس و سرفه شدید شدیم، اما از اون روز به بعد من فصول بهار دچار آلرژی بصورت آبریزش شدید بینی و خارش گلو و عطسه میشم و از اواخر فروردین تا اواسط تابستان به طرز وحشتناکی درگیر این مشکل هستم. متاسفانه داروی آنتی هیستامین تقریبا هیچ تاثیر مثبتی روی من نداره و فقط با آمپول دگزامتازون تقریبا خوب میشدم که امسال اینم کاملا بی تاثیر شده.

آنتی هیستامین های دیگه مثل لوراتادین، سیتریزین و .... رو هنوز امتحان نکردم و کورتون استنشاقی هم تصمیم دارم شروع به مصرف کنم، یه روش دیگه هم وجود داره به اسم ایمونوتراپی یا حساسیت زدایی ایمنی یا همون واکسن آلرژی که متاسفانه تو استانی که زندگی میکنم وجود نداره و نمیدونم تا چه حد تاثیر داره .

خب حالا از شما دوستان محترم خواهش میکنم اگر تجربه مشابهی برای خودتون یا اطرافیان وجود داره لطف کنید و راهنمایی بفرمایید که چطور میشه این بیماری رو درمان کرد یا لااقل علائم رو از بین برد ؟

اگر تجربه ایمونوتراپی دارین اولا بگین آیا موثر بوده براتون و اینکه کجا براتون انجام دادن و آدرس مطب پزشک کجاست؟

لطفا نگین به پزشک مراجعه کن چون طبق تحقیقاتم مطمئنم پزشکان عمومی هیچ چیزی بیشتر از اطلاعات رایج اینترنت راجب آلرژی فصلی نمیخونن و دارویی هایی که تجویز میکنن رو تقریبا هر کسی میدونه و میشناسه . به پزشک متخصص ایمونولوژی هم دسترسی ندارم 

پیشاپیش مممون از راهنمایی تون


مرتبط:

به خاطر یه حساسیت فصلی، مادر خواستگارم مانع ازدواج مون شده

روش خانگی برای درمان آلرژی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)