سلام 

من دختری 30 ساله هستم در آستانه ازدواج، مشکلی که دارم گودی کمر هست، میخواستم بدونم کسی هست که تمرینات رفع گودی کمر رو انجام داده باشه و نتیجه گرفته باشه ؟

الان سه ماهه که دارم انجام میدم ولی هیچ تاثیری ندیدم، تو اینترنت دیدم دکتری گفت باید دراز بکشید و کمرتون رو به زمین فشار بدید سه ثانیه نگه دارید بعدش ول کنید، بیست بار این حرکت رو تکرار کنید، گودی کمر اصلاح میشه. 

من الان سه ماهه دارم این کار رو میکنم ولی اصلا گودیم برطرف نشده حتی یه ذره، راستش خودم گودی کمرم رو دوست دارم انحناش به نظرم قشنگه، ولی مادرم شب و روزم رو سیاه کرده که باید حتما درستش بکنی، چون معتقد هست دخترانی که گودی کمر داشته باشن جنین شون سقط میشه ! 

پیشاپیش از راهنمایی تون سپاس گزارم 

مرتبط با مشکلات کمر:

میشه گودی کمر رو اصلاح کرد؟

در مورد قوز کمر اطلاعاتی دارید ؟

تجربیات شما در مورد انحراف ستون فقرات به دلیل دیسک کمر

آیا رشته رزمی وجود داره که به دیسک کمر فشار نیاره ؟

کبودی کمر به خاطر نشستن زیاد پشت رایانه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)