سلام

امیدوارم حالتون خیلی عالی باشه، سال نوی همتون مبارک باشه . 

خیلی از کاربران آرزوی بازی سازی دارن، من محصولی رو تولید کردم که به صورت پروژه محور هست، یعنی تمامی سورس بازی ها و تجربیاتم رو براشون آماده کردم. واقعا نمیخوام تبلیغ کنم. به خاطر شرایط اقتصادی بازار و یک سری مشکلات دیگه، مجبور شدم شروع به آموزش بازی سازی کنم.

چون این طوری هم می تونم افراد زیادی رو به آرزوشون برسونم و هم خودم کمی از مشکلات اقتصادی بابت خرید سیستم های پیشرفته تر برای بازی سازی رو حل کنم. امیدوارم از طریق شما خانواده برتری ها بتونم شرایط خیلی ها و خودم رو تغییر بدم.

توضیحات بیشتر در http://silentscream.blog.ir


مرتبط :

بحث در مورد سفارش بازی سازی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تبلیغ رایگان مشاغل (۲۳ مطلب مشابه)