سلام

دوستان یه سؤالی که داشتم در راستای سؤالاتی که قبلاً درباره رابطه شهوت و میل جنسی با ظاهر و ورزش و قدرت بدنی و هیکل و ... در زن و مرد بحث شده و نتایج هم متفاوت بوده چون اصل و قانون ثابت نداره این چیزها و متغیر ها زیادن.

اما من یه سؤال دیگه که برام پیش اومده اینه که آیا بین میل جنسی و هیجان طلبی، بیش فعال بودن و شور و شر بودن در سایر زمینه ها ارتباطی هست که در اکثر موارد (اگر نه در تمام موارد) قابل اتکا و پیش بینی باشه؟

یه چیزی مثل زبان بدن مثلاً، آیا در شناخت سطح میل جنسی و شهوت هم می تونه به کار بیاد یا این قضیه چون پیچیده تر هست و میشه کلی فیلم هم بازی کرد (به دلیل دروغگویی یا حفظ ظاهر یا هر انگیزه دیگه ای) به این راحتی قابل تشخیص نیست؟

یعنی مثلاً آیا یک پسر یا دختر بیش فعال و هیجان طلب در ورزش و ... ، لزوماً میل جنسی بالاتری داره یا ربطی نداره؟ و آیا این نسبت و ارتباط بین اینها در زنان و مردان یه جوره یا فرق داره؟ میزان پرخاشگری چه طور ؟ آیا ربطی داره ؟ من شنیدم که مثلاً بعضاً زنان گرم مزاج پرخاشگرتر هستن و زودتر عصبی میشن. تجربه شما در مورد خودتون/شریک زندگی و یا شنیده های دیگه چیه؟

من از خودم و تجربه خودم بخوام بگم، پسر زیر 25 سال هستم، یه مقداری بیش فعال هستم و اهل کنجکاوی و ماجراجویی، میل جنسی هم بالاتر از متوسط (که متأسفانه سال ها مورد سرکوب قرار گرفته به دلیل شرایط موجود در جامعه و زندگی شخصی) و شیطنت ها و فانتزی های مختلفی دارم ولی شخصیت محتاطی هم دارم، و چه در رابطه چه در چیزای دیگه تا حد ممکن سعی می کنم هیجانی تصمیم نگیرم و عمل نکنم.

بین دوستانم هم کسانی که شخصیت شون مثل خودم هست و حتی هیجان طلب تر از من، همه جورش رو دیدم، و خیلی ارتباط مستقیمی بین میل جنسی و سایر رفتارها ندیدیم هنوز.

دیگه نمی دونم آیا تحقیقات خاصی هم در این موارد که پرسیدم انجام شده یا نه. اگه کسی بیشتر می دونه و اطلاعات بیشتری داره ممنون میشم با ما به اشتراک بذاره.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل جنسی در خواستگاری (۴۵ مطلب مشابه) فشار جنسی قبل از ازدواج (۱۵ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه) اطلاعات عمومی جنسی (۱۵ مطلب مشابه)