با سلام

پسری هستم 27 ساله در آستانه ازدواج. از شخصی خواستگاری کرده ام 20 ساله، ولی اطرافیان ایشان مسائل مالی ، تناسب فیزیکی من و ایشان ( هر دو هم قد ولی مقداری من لاغرتر هستم ) را بیان کرده اند و هر بار نظر ایشان تغییر کرده است . هر بار در مورد یکی از موضوعات صحبت کرده ایم ولی مسئله آخر که تناسب هست حل نشده و نگرانند در آینده مشکلاتی به وجود بیاید از جمله نارضایتی و سردی و ... در روابط .

قرار بود بعد از یک مهلت پاسخ بدهند و من منتظر بودم که یک باره اعلام کردند به همان دلایل بالا مخالفند . من بیشتر اصرار کردم و در آخر خانواده ایشان گفتند فعلا عجله نکنید . 

ولی مطلبی که متوجه شدم شک و تردید دارند و مدام تغییر نظر میدهند، از طرفی به شدت احساسی هم هستند، یعنی گمان می کنم دوست دارند یک نفر مورد تایید همه باشد و این نظرات بیشتر تاثیر گذاشته . 

از طرفی نگرانم که مثلا اگر ایشان راضی شدند از روی رضایت قلبی نباشد و بخاطر مسائل دیگر باشد و در آینده مشکل به وجود بیاید . همین در تصمیم گرفتن و ادامه دادن من را مردد کرده است . 

کاربران عزیز در صورت امکان راهنمایی کنند با سپاس 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)