سلام

من آقایی سی ساله و مجرد هستم ، 3-4 ماهی هست به دنبال سرپرستی از یک کودک خردسال به عنوان فرزند خواندگی تا آخر عمر هستم. از لحاظ مادی و اجتماعی و شخصی حاضر به انجام همه گونه تستی هستم تا شرایط صحت و سلامتم احراز بشه.

ظاهرا از مسیر بهزیستی این مسیر 90 درصد شدنی نیست یا اگر هست از راهنمایی تون نسبت به این امر واقعا واقعا سپاسگزارم. یا اینکه آیا دوستان جایی رو میشناسن برای برآورده شدن خواسته من برای فرزندخواندگی ؟ کودکان دارای والدینِ در قید حیات که ادعای عدم استطاعت مالی دارن و میخوان از شر دلبندشون راحت بشن مد نظر من نیست ، لطفا اون ها رو پیشنهاد ندین.

ممنونم از راهنمایی دوستان


مرتبط:

چرا مردان مجرد نمی تونن سرپرستی بچه ای رو به عهده بگیرن



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)