دوستان عزیز سلام

همون طور که میدونین دو تا بانک اعلامیه استخدامی زدن ، می خواستم نظرتون رو درباره مورد زیر بدونم عزیزان؛

۱ - اینکه من به هیچ وجه سهمیه و پارتی ندارم . 

۲ - نخوندم چون حدودا یک ساله و نیمه فارغ‌التحصیل شدم و از درس دور بودم . 

۳ - چون الان پول آزمون ندارم باید از کارت پدرم بردارم و طبیعتا اگه قبول نشم تا مدتها باید سرکوفت بی عرضگی از مادرم اینا بشنوم و چون دو شکست بد خوردم حالم خیلی بده و نمیدونم تحمل میکنم یا نه . 

دوستان بخدا بدجور تو دو راهی گیر کردم از یک طرف میگم شرکت کنم حداقل برای بعدم  تجربه میشه چون فقط یک بار آزمون شرکت کردم رد شدم . از طرف دیگه میگم اگه قبول نشم چقد سرکوفت بشنوم ؟ 

دوستان من به تازگی دو شکست خوردم و حالم خیلی بده ، و برای همین سر دو راهی موندم که شرکت کنم یا نه ظرفیت هام که مشخص نیست . ان شاء الله اگه کمک من کردین به لطف خدا همون رحمان رحیم دستتون رو بگیره و تو دو راهی های زندگی تون پشت و پناه تون باشه . 

چه کنم به نظرتون چون میدونم افراد اینجا تجربه شون بیشتره و شاید شرکت کردن و وضعیت رو میدونن ، میخوام از حالت دو دلی و شک بیام بیرون. 

ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)