سلام...

امروز 16 دی ماه 97 هست که دارم این رو مینویسم و عاجزانه کمک میخوام ازتون چون بحث آیندمه . من پشت کنکوری هستم یعنی 98 برای دومین بار و آخرین بار کنکور میدم چون آخرین سال نظام قدیم هاست . 

تو آزمون های قلمچی هم ثبت نام کردم مثل پارسال، اما امسال تقلب کردم یعنی هر چی تراز آوردم تا حالا با خریدن کلید و تقلب بوده البته نه توی همه  ی درس ها ولی خب تو بیشترشون... . الانم سه هفته ست که درس نمیخونم احساس میکنم انقدر جا موندم که راهی برای جبران ندارم... خانوادم از دستم شاکین میگن تو که خوب داشتی پیش میرفتی پس چرا ول کردی اما من نمیتونم و نمیدونم که چی بگم...

دلیل تقلب هامم رفتارها و حرف های خودشون بود، زندگی رو برام جهنم کرده بودن، الانم فکر میکنم خیلی دیر شده و امیدی ندارم، به پزشکی علاقه دارم ولی احساس میکنم نمیشه . دیشب بدترین دعوایی بود که با خانوادم داشتم تو این 18 سال ... و حرف هایی زدم که مطمئنم دل پدر و مادرم شکسته...

من پشیمونم اما نمیدونم میشه جبران کرد یا نه،  تو این مدت باقی مونده من چه کنم ؟ پارسال همش ترازم 4900 یا 4800 یا 5000 بود امسالم تقلب کردم که کم کم بیاد بالا و تابلو نباشه رسوندمش به 5800 اما اگه خودم الان بخوام آزمون بدوم میترسم و مطمئنم مث پارسال میشه .

تفکر رسیدن به 6000 در ذهنم نمیگنجه... با اینکه بخدا تو مدرسه تیزهوشان درس خوندم معدلمم خوب بوده همیشه... این رو گفتم که فک نکنین کند ذهنم ... کمکم کنین،  تو رو خدا مشکلی رو که به هیچکس نتونستم بگم اینجا میگم به امید کمک هاتون ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه) کنکور (۶۳ مطلب مشابه)