بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به همه تون!

خیلی ها میگن تنها چیزی که یه زن از شوهرش می خواد اینه که تکیه گاهش باشه... واقعا مرد باشه و جنم داشته باشه ... ، از خانم ها هم این نکته زیاد شنیده شده. در عمل هم برخی از خانم ها صرفا به خاطر اینکه مردی رو در زندگی شون دیدن که حس کردن میشه بهش تکیه کرد، باهاش ازدواج کردن ... در صورتی که نه ظاهر خاصی داشته ( حتی تو برنامه ماه عسل آقایی بود که استخوان صورت نداشت و ظاهرش غیرعادی بود، اما همسرش به اون افتخار می کرد و می گفت مرد زندگیشه ... ) حتی دیده شده که طرف، پس انداز خاصی نداشته حتی کار هم نداشته اون موقع، اما خانم دلش به اون مرد گرم بوده ... ، و البته این مردانی که من دیدم، بعد ازدواج گلیم خودشون رو هم از آب کشیدن بیرون ... .

پس تا اون جایی که من فهمیدم این نکته و ملاک در انتخاب همسر برای یک خانم، اصل اولیه است... و به خاطرش حاضره از خیلی چیزهای دیگه بگذره، در عین حال که با وجود تمام نقص ها، مجذوب و دلداده همسرش شده. ( خیلی از ملاک های ظاهری ای که کاربران وبلاگ به اون اشاره می کنند به نظرم فقط فریبه... اول فریب خودشون و در مرتبه بعدی، فریب دیگران! )

درخواستم از همه ی خانم ها اینه که این حس تکیه گاه بودن رو توضیح بدن ... ، لطفا کلی گویی نکنید ، مصداقی جواب بدید... ، حتما اگر تجربه ای دارید که یه عینه این حس رو تجربه کردید بیان کنید

از گفتن الفاظ تکراری و کم فایده، مثل: اعتماد به نفس زیاد داشتن، جنم داشتن، مرد بودن، مرد واقعی بودن و ... پرهیز کنید؛ چون همه این الفاظ مترادف رو بلدیم و چیزی رو در مورد مسئله بنده، مشخص نمی کنه.

باز هم تاکید می کنم که مصداقی و تجربی جواب بدید ... می خوام بدونم خانم ها، چه جور مردی رو قابل تکیه می دونن ؟ چه رفتار هایی ازش ببینن این حس بهشون دست میده ... ، و اینکه به خاطر تکیه گاه بودن آقا، تا چه حد حاضرن از بقیه ی ملاک هاشون دست بردارن ، این رو هم لطفا بفرمایید که به عنوان پسری که می خوام برم خواستگاری و اینها، چه کار کنم که طرف مقابلم من رو قابل اتکا بدونه...

راهنمایی شما خیلی مفیده برام و همه پسرای عزیز *** پس به همه مواردی که عرض کردم با دقت جواب بدید.

هر چه این مسائل برای ما پسر ها روشن تر بشه، دختر خانم ها خواستگاران بهتری خواهند داشت ... (شکلک چشمک!)


شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان

ممکنه به خاطر تتو روی دست، در خواستگاری رد بشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) آموزش روش های تحقیق برای ازدواج (۴۶ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)