سلام

۲۲ سالمه دانشجوی یکی از رشته های پیراپزشکی.  یه خواستگاری دارم ۲۷ ساله که یکی از اقوام باعث آشنایی من و این آقا شدن. تا حالا دو بار دیدمشون. مشکل این جاست که نه دفترچه بیمه داره ، نه شغل ،نه ماشین ، نه خونه و نه پس اندازی برای آینده .

سطح تحصیلاتش هم پایین تر از من هست، یعنی ادامه تحصیل نداده. من سال بعد لیسانسم رو می گیرم ولی ایشون دیپلم هستن. و اینکه خیلی دوست دارن همسر آینده شون چادر سر کنه ولی من مانتویی هستم. بهشون گفتم که دوست دارم خودم انتخاب کنم که چادر سر کنم یا نه،  نه به اجبار. 

می خواستم نظر دخترهای خانواده برتر رو بدونم که با این شرایط جواب مثبت بدم یا منفی.

ممنون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه)