سلام 

پسری هستم ۲۳ ساله و ۳ ماهه نامزد کردم ، از زمانی که یادمه فعال بودم ، حتی با وجود افسردگی ارثی که دارم هم فعال بودم و برای بقیه خندان ، متاسفانه نامزدم بر عکس منه ، یک فرد بی هدف ، بی خیال و الکی خوش . شب ها تا صبح فیلم خارجی می بینه ، فارغ از وجود صحنه های زشت تو این فیلم ها ، این حجم از بی خیالی منو عذاب میده ، بعد صبح ها تا ظهر می‌خوابه و آخرش زنگ میزنه میگه بیا بریم بیرون . 

من بهش میگم آخر هفته ها فقط میریم بیرون ، البته من تفریحات زیادی بلدم ، از اسکی و کوه نوردی تا ورزش های آبی ، گرچه تم شخصیتی پوچ اندیش دارم ولی معتقدم چون خلق شدم باید تلاش کنم ، تفریح کنم و شادی بدم ( هر چند خودم ذره ای شاد نمیشم ) . 

از طرفی منطقی نیست ، بهش میگم باید از هم شناخت پیدا کنیم شاید اصلا مناسب هم نباشیم اما ناراحت میشه 

من فوق العاده پسر با حال ، دست و دلباز و با جنبه ای ام ولی منطق هم کنارش دارم ، با نامزدم چطور رفتار کنم یه کم به خودش بیاد و کمتر اهل خوش گذرونی باشه ؟ دیگه خسته م کرده ، املت بلد نیست بپزه ، بهش میگم برو یه کلاس یا من برات کار درست میکنم یا درس بخون یا نمیدونم برو ورزش قبول نمیکنه ، ۲۱ سالشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)