سلام دوستان

امروز تو راه برگشت به خونه بودم ، سر چهار راه دیدم که یه ماشین که توش یه آقا و یه خانم و یه دختر تقریبا 10 ساله هست با اقای نسبتا مسن صحبت میکنن. چند لحظه بعد خداحافظی کردن و رفت ماشین . ماشین به همون مسیری که میرفتم رفت . 5 دقیقه بعد در حالی که داشتم میرفتم ، صاحب ماشین صدام زد و رفتم جلو ، یه آقای جوان بودن و خانم شون هم همینطور ( 32-35 سال ) ، ابتدا ازم پرسید از اینجا تا تهران چند ساعت راهه ؟ گفتم 8 ساعت ، بعد ایشون چند لحظه مکثی کرد و گفت واقعیتش ما رفتیم مشهد زیارت، امروز صندوق عقب ماشین رو دستبرد زدن و هر چی داشتیم رو بردن . میخوایم برگردیم به شهرمون که شمال هستش. اما هیچ پولی نداریم. میتونین کمکون کنی ؟

یه کم دیگه صحبت کردیم و تا خونه رفتیم و من مبلغ حدود 500 هزار تومن بهشون دادم و همچنین شماره تماسم رو یادداشت کردن ایشون . ، تشکر و عذر خواهی و ... کردن و رفتن و گفتن برسیم اون جا بهت زنگ میزنم و برات میریزم همه شو . حالا یه چیزی ذهنم رو مشغول کرده. آیا ممکنه کلاهبرداری باشه ؟

چون من قبلا به طور اینترنتی که خرید کردم سرم کلاه رفته بود و بخاطر همین الان این ترس تو وجودمه. همچنین من پلاک ماشین شون رو برداشتم. با خودم میگم خب عصر ها ، شعب مرکزی بانک ها چند ساعتی بازه . میتونستن برن کارت هایی که ازشون دزدیده شده رو پس بگیرن. و یه همچین چیزایی.

من به عشق امام حسین (ع) و این که در راه مانده هستن بهشون دادم.


مرتبط:

به غریبه هایی که میگن پولم رو دزد زده اعتماد می کنید؟

اشتراک گذاری کلاه برداریهای متداول در فضای مجازی!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)