سلام دوستان

من 27 سالمه و تازه ازدواج کردم و به شهر همسرم اومدم که یه شهر کوچیکه, یه مدت مجازی تدریس می کردم , یه روز یه کانال دیدم مربوط به یه فروشگاه لباس زنانه که مستقیم از تولیدی لباس میاورد و با سود کم می فروخت . آدرسش رو پیدا کردم و رفتم اون جا ، حسابی شلوغ بود .

من یه شومیز ازش خریدم که بعدا فهمیدم تولیدی ها همون رو نصف قیمت بصورت عمده میفروشن , سرچ کردم توی تهران تولیدی هایی رو پیدا کردم که لباس های خوبی داشتن که من اگه بتونم با درصد کمی بفروشم بازم سود خوبی می کنم .

طبقه پایین خونه مون یه مغازه تر و تمیز داریم نیازی به اجاره نیست ، میخوام اون جا رو گالری پوشاک زنانه بکنم ، میدونم اولش باید نقدی جنس بخرم ، من دوستانی رو توی شهرهای مختلف دارم که برای بازاریابی اینترنتی میتونن کمک کنن .

از دوستانی که تجربه دارن یا بوتیک دارن خواهش می کنم راهنمایی بکنن ، چه جوری باید شروع کنم ؟ آیا میشه سود کرد ؟ حداکثر درصدی که میشه رو لباس کشید چقدره ؟ مشکلات مربوط به این شغل چیه ؟

اگه پیشنهادی برای اسم گالری هم داشتین بنویسین لطفا

ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) اشتغال در خانه (۱۰ مطلب مشابه)