سلام

چند روز پیش ماکارانی پختم با ته دیگ سیب زمینی ... متاسفانه خود ماکارانی ر‌و زیاد ریختم مایعش به اندازه سه نفر بود اما خود ماکارانی زیاد شد البته من خودم سه وعده خوردم اما شوهرم گفت به اندازه ۶ نفر پختی ...

شوهرم خودش به اندازه پنج ، شش قاشق شاید خورد ... ته دیگم کاملا سرخ نشده بود چون شب درست کرده بودم خود شوهرم گفت خاموشش کن بذار بقیش فردا رو گاز ، منم همین کارو کردم خلاصه... آقا دو روز قهر بود و فشارش 18 رو 9  شده بود ... به نظرتون این حق منه ؟ اینطوری برخورد کردن ...

بهش میگم چی شده بود قهر کردی میگه خوب شد سکته نکردم فشارم 18/9 شده بود غذات بد شده بود . من واقعا دو سه ساعت اشک میریختم اینم حرف شد اینم دلیل قهر شد ...

من بدبخت کسی رو نداشتم برم این غذا رو بخوره ببینه چه ایرادی داره که این طوری کرد ولی به نظر خودم مشکلی نداشت ... اگرم هم داشت به نظرم اصلا عاقلانه نیست این رفتار .

واسه چی آخه... قیمت یه ماکارانی یک کیلویی  رو بسته ۳۸۰۰ تومن زد بود تازه من تقریبا نصف ریختم تازه بقیه مخلفات هم مثل مادرش فقط گوشت چرخ کرده بود که اونم سه چهارم بسته هایی که خودش درست کرده بود بود ... دیگه ماکارانی چه مزه ای باید بده من نمی فهمم ... شما نظرتون چیه خدایی...

این مرد زندگیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)