به نام خدا 

سلام  

دوستان من مشکل پوستی دارم که متاسفانه با این که چندین دکتر متخصص پوست رفتم  متاسفانه برطرف نشده. به خاطر مشکلاتی به شهر یزد نقل مکان کردیم و من اینجا باید به دکتر برم متاسفانه هیچ اطلاعی در مورد پزشکان پوست این شهر ندارم. ممنون میشم  اگر پزشک متخصص پوستی که واقعا کاربلد باشه در شهر یزد  می شناسین به من معرفی کنین .

این خیلی مهم هست که واقعا پزشک باسواد و کاربلد باشه نه صرف شهرت یا مسایل جزئی چون که مشکل من مشکل شایع ریزش مو یا جوش صورت نیست .

پیشاپیش سپاس فراوان از عزیزانی که من رو راهنمایی می کنن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
معرفی پزشک (۴۷ مطلب مشابه)