سلام به همه

دو ساله پیش یه خانم فالگیر به من گفت که تو فالم یه دعایی افتاده ، یه خانمی برام دعا گرفته باید باطل بشه ، حتی چند تا حروف رو گفت که تو فالم میبینه که ما کنار هم گذاشیم ، اسم یکی از بستگان در اومد که سر یه موضوعی با هم اختلاف پیدا کردیم ، این خانم زیاد از من خوشش نمیاد .

من این مساله رو زیاد جدی نگرفتم حدود ۷ ، ۸ ماهه پیش باز پیشه یه آقای دیگه رفتیم ، سر کتاب گرفتن ، ایشونم گفتن که در حقت سحر شده و یه خانمی این کار رو کرده ، گفتن اون نیتی که دارم بهبودی در موردش حاصل نشده بخاطر این دعا هست .

خلاصه اون آقا گفت باطلش میکنه ، چند تا دعا با زعفرون رو کاغذ نوشت و گفت بذار هر کدوم رو لای پارچه بذار و بنداز گردنت و بذار توی کیف پول و ...

خلاصه ما این کار ها رو کردیم به خیال اینکه دیگه مشکل حل شده همین چند روز پیش دوباره زنگ زدم ، فالگیر دوباره مشخصات اون خانم رو گفت و گفت خواهان زیاد داری ولی یا جلو نمیان یا میان و میرن ، بخاطر این دعایی که گرفته هنوز باطل نشده .

من موندم دیگه چیکار کنم ، اون خانم بهم یه کاری رو گفت انجام بدم . تو اینترنت تحقیق کردم ، یه جا نوشته بود که این کار ها کمک خواستن از شیطانه و این کار و انجام بدی اجنه کافر وارد خونه میشن .

من نمیدونم چیکار کنم؟ دو سال پیش خواستگار داشتم از سوم راهنمایی خواستگار می اومد ولی از دو سال پیش اصلا هیچکس نمیاد . آخه گناه من چیه که یه آدم حسود میره دعا میگیره که رو زندگی من اثر بذاره .

موندم دست رو دست بذارم و هیچ کاری نکنم و از خدا بخوام که منو حفظ کنه از شر اون خانم و دعاهاش رو قبول کنم که شاید سرنوشتم این بوده یا کارهایی که اون خانم فالگیر گفت رو انجام  بدم .


مرتبط:

مشکل روحی با علت نامعلوم

این دعا و طلسم ها راسته

آیا طلسم کردن واقعا وجود داره ؟

چرا خدا اجازه میده دیگران ما رو طلسم کنن؟

آیا پدیده جن زدگی راسته ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)