دوستان عزیز من یه سوال مهندسی دارم .
هر سه تا usb لپ تاپ من خراب شده . بردم نمایندگی که بماند چه بلایی سر هارد من آورد . به هر حال دو جا بردم برای تعمیر گفتن قابل تعمیر نیست و باید چیپ چپ و راست رو جا به جا کرد یا لپ تاپ کاملا درست میشه یا کاملا از کار میفته .
خواستم بپرسم کسی مشکل مشابه من داشته ؟ و اینکه آیا رابط یا تبدیلی هست که بشه باهاش کار usb رو انجام داد. بدون اون نه امکان ورودی مطلب به لپ تاپ هست نه امکان خروج . خیلی کارم بهش گیره . من اصفهانی هستم اگر جای خیلی مطمئن برای تعمیر امثال این مشکل سراغ دارید بهم بگید .
ممنون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
سوالات رایانه ای (۳۰ مطلب مشابه) نیازمندی های اصفهان (۲۵ مطلب مشابه)