سلام

واقعا نمیدونم سوالم رو چطور مطرح کنم با این که میدونم اینجا جاش نیست ولی مجبورم خواهشا دوستانی که اطلاعاتی در این مورد دارند یا سایتی رو میشناسن رو که میتونه بهم کمک کنه معرفی کنند

من دانشجوی ترم 6 رشته اقتصاد پیام نور هستم (مقطع کارشناسی ) ترم تابستان سال 94 درسم رو تموم میکنم ولی  علاقه ای به ادامه تحصیل ندارم دوست دارم بازم تو کنکور کارشناسی سال 94 شرکت کنم .

حالا میخواستم بدونم که اگه قبول شدم میتونم برای مهر 94 ثبت نام بکنم البته دانشگاه سراسری. چون طبق قوانین درس خوندن همزمان تو ( پیام نور و سراسری ) مجاز نیست از طرفیم تقریبا نیمه سوم شهریور درسم تموم میشه!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)