سلام
اول اینکه پست های نماز رو چک کردم اما اکثرا منحرف شده بود به موضوعاتی مثل اینکه خانواده ها چقدر دخیل هستند راهکاری داخلشون نبود متاسفانه!
اما مشکل من:
من نماز خون نیستم یعنی یه مدت میخونم باز ولش میکنم. دیگه خسته شدم، اصلا دلم نمیخواد سال ۹۷ رو هم با بی نمازی یا سبک شمردن نماز بگذرونم. ه مدت یه نفر از کاربرا برام در مورد نماز توضیحاتی دادند که منم دوباره مشتاق شدم بخونم. اما الان بعد از چند هفته من دوباره شدم ادم قبلی... خیلی مسخره هست،من یا درس میخونم یا واجبات دینم رو انجام میدم!!
یه روز که خیلی عالی درس میخونم نماز نمیخونم. یه روزم که نمازام رو میخونم درس نمیخونم. زندگیم نوسانی شده، خب کنکور دارم نمیتونم مطالعه کنم در مورد نماز ،‌ تنها جایی که به ذهنم رسید میتونم مشکلم رو مطرح کنم اینجا بود.
خواهش میکنم کمکم کنید اخر شبا همش میترسم فردا صبح دیگه دم و بازدمی نباشه. من بمونم و اعمالم ،من و نمازهایی که سبک شمرده شدن ،من و تارک الصلاة بودن، من و جهنم، من و شرمندگی جلوی خدام.
آخرشم میگم دیگه میخونم ولی باز روز از نو روزی از نو ( یه کامنت از یه کاربر به اسم اقای خاص توی صفحه حلالیت بود خیلی منو به فکر فرو برد.به خاطر همین گفتم سریعتر این سوال رو بپرسم چون خیلی زود دیر میشه)
هر چی فکر میکنم میبینم نماز خوندن اصلا ازم وقتی نمیگیره ولی نمیدونم چرا نمیتونم بخونمشون ،گاهی که میخونم هم کاملا بی کیفیت و داغونه، دیگه درسامم نمیخونم .
البته برنامه درسیم رو طوری تنظیم کردم که تایم نمازم مشخصه ولی نمیخونم و پشت گوش میندازم.
کمکم کنید چون خوب بودن حالم به خوندن نماز خیلی بستگی داره. کنکوریم دلتون برام بسوزه راهنماییم کنید
موفق و پیروز باشید.

پیشنهاد :


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)