سلام
من توی این وب چند تا سوال کرده بودم و نتیجه هم گرفتم ازشون مخصوصا آخرین سوالم ، به این دلیل توی این وب میام و خب نظر میذارم بلکه گره ای از کار کسی باز شه . خواستم بگم که نظر میذارین بذارین ولی مرتبط با موضوع .
در مورد ازدواجم بنده به این نتیجه رسیدم که یه پسر به نفعشه که دل نبنده به کسی تا وقتی که بتونه بره خواستگاری ، سخته ولی شرایط همینه . چون طبق تجربه های من دختری که باهوش باشه و نجیبه این ریسک رو نمیکنه که زندگیشو پای یه نفر بذاره که فقط حرفه .
بین این صحبتا ، مومونه سربازی ؛
منی که رشتم فنیه و خب دانشگاه میرم و چند وقت دیگه لیسانسم رو میگیرم و کارم بلدم خدا رو شکر ، ولی این سربازیه که حتمی رو دوشمه و معافی نمیتونم بگیرم . مساله اینه که سربازی همه چیزم رو نابود میکنه ، درسم رو ، هر چی خوندم و هر چقدر تجربه کسب کردم .رشتم کامپیوتره ، میخوام لیسانس رو گرفتم برم سربازی .
سربازی رو چیکار کنم؟ همه چیز رو خراب میکنه ، نظرتون چیه آقایون ؟ چیکار کردین خود شما ؟ اید ه م این بود کار کنم بخرمش ، که دیدم اونم نمیشه باید 8 سال غیبت باشه . ایده بدین .
مرسی

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)