سلام

راستش نمیدونم از کجا شروع کنم .

من یه پسر 19 ساله ام که یه جورایی دچار اختلال شخصیتی شدم . جالب اینجاست که دقیقا میدونم تاثیرات سنی هست که توشم و در آینده برطرف میشه . ولی خب گفتم با شما هم در میون بذارم .

من نمیدونم شخصیتم رو چطوری پایه گذاری کنم ... چند روز دیگه دارم میرم دانشگاه و نمیدونم شخصیت واقعیم چیه ... یه روز آدم شوخ و بگو بخندی هستم ... یه روز آدم جدی و سنگین و مغرور ... یه روز یه آدم بیخیال ...

اکثرا این تغییرات رو انجام میدم که ببینم ری اکشن اطرافیانم چیه و طبق همون پیش برم . لطفا نگید خودت باش ! چون من واقعا نمیدونم شخصیت خودم چیه ... از خواب که پا میشم باید یه شخصیتو بگیرم برم جلو تا شب ! (ممکنه مغرور باشم و ساکت ... بگو بخند باشم و پر حرف ... البته اختلال ندارم چون تمام کارهام دست خودمه و غیر ارادی نیست)

آقایون و خانوما ... بنظرتون یه شخصیت عالی چیه ... دوست دارم یه شخصیت عالی داشته باشم و الان سن شخصیت سازیمه ... مرسی


مرتبط:

سبک رفتاری مناسب چی هست؟

یه شخصیت ثابت و عالی میخوام

آشنایی با انواع تیپ های شخصیتی زنان - برای آقایان

شخصیت شناسی انواع مردان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)