سلام خدا جون...
خوش می گذره ؟
منو می شناسی ... منم همون بنده گناهکاره ...
همون رو سیاهه..
یک سال گذشت.. شب قدر پارسال و یادته ؟ ^ -^
یادته اومدم گریه کردم ... چقدر اشک ریختم .. چقدر التماست کردم ؟؟ T T
پارسال برای خودم و ... دعا می گفتم ... اما
امسال اومدم ... شب قدر رو فقط فقط برای یه خواسته ... یه خواهش .. یه التماس ... در خونتو بزنم ...T T
من بدم .. درست .. من نادونم .. درست .. من ابروتو خیلی جاها بردم .. درست ... من خیلی جاها ندیده گرفتمت .. درست ..
اما اومدم برای آقایی رو بزنم .. که نه نادونه .. نه بد .. نه هیچ خصلت بده دیگه ... T T
اومدم فقط همین امشبو از کل 365 شب سال که 364 شبش برای خودمه یه امشبو فقط برای اخرین ذخیره شما التماست کنم .. ازت خواهش کنم .. بهت رو بزنم.. در خونتو بکوبم .. فقط برای همین یه نفر.  فقط اومدم امشب هر چه دارم و ندارم بذارم گرو برای آقایی که وقتی دست هاشو می گیره به طرفت من توی دعاهای قشنگش هستم ...
بذار بیاد ... تو رو به همون قرآنی که برای هدایتمون فرستادی بذار بیاد ...
التماست می کنم ... من بدم ؟ من مانع ظهورم ؟ به بزرگی اسم جلالت جلو همه بنده هات می گم اگر من مانع ظهورم من حاضرم همین امشب نفسم تو این دنیا قطع بشه و رهسپار دیار باقی بشم .. فقط بذار آقامون بیاد ... (
دنیای بی مهدی جهنمه ... جهنم فقط اون جایی نیست که بسوزی .. جهنم جایی که از دیدار معشوقت محروم باشی ...
خدا ببین دارم میرم ... نگاهی کن ... فقط یه گوشه چشمی .. ببین دستهام خالیه .. مگه نگفتی روز قیامت تو حساب کتاب فقط منم وتو حتی نمی ذاری پیامبرت باشه که مبادا آبروم پیشش بره .. ببین اینجا جلو همه بنده هات رو زدم آبرومو نمی خری ؟ نذار بگن به خدا رو زدی ولی دست هاتو خالی برگردوند ....
یا منو ببر پیش خودت .. یا ببر پیش پسر فاطمه س ... جز 313 ..
بذار حداقل لیاقت کنیزی آقا رو داشته باشم ...

" خواستند که ناشناس بمونن "


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)