سلام

دوستان سوالی داشتم در مورد معافیت پزشکی . لطفا اگه کسی تجربه ای داره راهنماییم کنه . من درخواست معافیت پزشکی با بیماری های صافی کف پا و سینه صدری ( سینه کبوتری ) و نارحتی ریه و همچنین شکستگی قدیمی بینی با انحراف اقدام کردم و یکشنبه باید برم مرکز استان برای معاینه و کمیسیون .

سوالم اینه که من نمیخوام معاف از رزم بشم بنا به دلایل خودم حالا اگه معاف شدم که هیچ ولی اگه واسم معاف از رزم بنویسن چطوری میتونم اون رو رد کنم  ؟ اصلا امکانش هست؟

دوم این که آیا کسی که معافیت پزشکی داره شنیدم واسه گواهینامه خیلی سخت گیری میکنند و حتی امکانش هست اصلا گواهینامه ندن . آیا این حقیقت داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)