سلام

یه سوال اعتقادی داشتم.

در مورد خواندن زیارت عاشورای ایت الله حق شناس .....  اول از همه بگم که نحوه خواندش را بلدم .... سوال من درمورد مراقبه این زیارت هست دوستانی که حاجت گرفتن جواب بدن من دختری هستم که از نظر اعتقادت متوسط رو پایینم ...

چادری ام و با هیچ کسی تا حالا دوستی نداشتم ولی نمازهام را یکی در میان می خوانم  چندین بار امدم که بخوانم . نماز هام را اول وقت کردم  ولی  مورد های دیگه مثل غیبت و ... را زیاد نمی تونستم رعایت کنم یا مثلا می گفتم حواسم باشد غیبت نکنم  ولی وقتی تو جمع خانواده  حرف  می زدیم یا خودم غیبت می کردم یا حتی مادر و خواهرم ، ناخواسته  به غیبت دیگران گوش می کردم یا مثلا می گفتم  موسیقی گوش نمی کنم   ولی ... ناخواسته اهنگ به گوشم می رسید 

مثلا در ماشین دیگران  مراسم ازدواج دیگران و ... همین باعث می شد نسبت به ادامه سست بشم و ولش کنم  من واقعا به خواندن این زیارت احتیاج دارم و حس می کنم  باز شدن گره زندگی در این زیارت به این شیوه هست.

ولی مراقبه داشتن خیلی برام سخت است یک جورایی حین خواندن زیارت دچار وسواس می شم .... لطفا بگید چطوری از پس خواندن و مراقبه چله زیارت عاشورای حق شناس بر بیایم ؟ تا حاجت روا شوم .... 

تو کانال اش هم رفتم حاجت روایی دیگران را هم خواندم . لطفا نذر های دیگری را پیشنهاد ندهید.


مرتبط با زیارت عاشورا:

تجربه گرفتن چهله زیارت عاشورا آیت الله حق شناس

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

ختم زیارت عاشورا

چله ترک گناه و چله زیارت عاشورا - مرداد 97



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)