آقایون لطفا همه تون به سوالم جواب بدین.

من خودم دختریم که به همسر و فرزند خیلی اهمیت میدم و آسایش و راحتی همسرم و همینطور تربیت درست بچه ها برام خیلی مهمه. البته هنوز مجردم. اما خانواده (یعنی همسر و بچه) برام تو اولویته.

دوست دارم وقتی ازدواج کردم برم سرکار. یعنی تا قبل از به دنیا اومدن بچه. اما یه کاری که مانع از این نشه که نتونم به کارای خونم برسم. وقتی بچه بدنیا اومد سرکار نمیرم، تا زمانی که کمی بزرگ بشه. شایدم تا زمان مدرسه رفتنش. الان دقیق نمیدونم. بستگی به شرایط اون موقع م داره. اما همینو بگم که حاضر نیستم بخاطر پول یا موقعیت اجتماعی از خونه و خانوادم بگذرم. همسر و فرزندم، اولویت اول من هستن.

اما همیشه یه موضوعی خیلی فکرمو مشعول میکنه. آقایون میگن مسئولیت تأمین مایحتاج زندگی با اوناست. ولی همه ی مردا درآمدهای آنچنانی ندارن که بتونن تمام چیزهای دلخواه همسر و بچه هاشون رو تأمین کنن. حالا نگیم تمامش. بیشترش. 

اگر زنی از مردش پول بخواد و اون علی رغم تلاشش نداشته باشه، شرمنده ی زن و بچه ش میشه، غرورش میشکنه. من دوست ندارم شرمندگی همسرمو ببینم. دوست ندارم بخاطر چیزی که نداره پیش من خجالت بکشه.

اما از طرفیم دلم میخواد چیزایی که دوست دارمو با خیال راحت بخرم. من تو زندگی مجردیم سختی زیاد کشیدم. از نظر مالی وضع مون چندان تعریفی نداره. خیلی وقتا آرزوی خریدن خیلی چیزا به دلم مونده. منم دوست دارم چیزایی که میخوامو داشته باشم. چون سال های سال نداری کشیدم. از اون طرفم نمیخوام همسرم خجالت زده بشه یا انقدر کار کنه که حتی نتونیم همدیگه رو ببینیم. ولی دلم میخواد چیزایی که دوس دارمو بخرم.

با همه ی شرایطی که نوشتم بنظرتون چیکار میتونم بکنم؟

چیکار کنم که هم لطمه ای به زندگیم وارد نشه و بچه هام پیشم باشن، و هم اونقدری پول داشته باشم که بتونم وسایل مورد علاقه مو بخرم؟

آقایون درسته شما میگین خرج زندگی با شماست. اما من خیلی ها رو سراغ دارم که هر ماه بخاطر دادن 50 یا 100 هزار تومن خرجی به زنش، کلی منت سرش میذاره. این آدما جلوی چشمم هستنا ، نگید نیست...

تو این دوره زمونه با 50 هزار واقعا چی میشه خرید؟!!!

خب آدم اینارو که می بینه میگه برم سرکار که هم منت سرم نباشه و هم به اندازه کافی درآمد داشته باشم.

آقایون قضاوت رو سپردم به خود شما.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)