سلام خدمت همه ی خواهرا و برادرای گلم

پیشاپیش تشکر بابت این که میخواید کمکم کنید. .

پسری هستم 18 ساله که امسال دبیرستانم تموم شده در یک خونواده ی غیر مذهبی و خب همه توی این زمان درگیر اینن که کدوم دانشگاه و چه رشته ای برن ولی من برخلاف همه اصلا نمیخوام دانشگاه برم .

من از حدود 13 سالگیم به خاطر شرایط مدرسه ( مدرسه خیلی مذهبی میرفتم ) علاقه مند شدم که برم حوزه علمیه و تا الان لحظه شماری میکردم که الان وقتش رسیده و کنکور حوزه هم ثبت نام کردم . ولی حالا مشکل کجاست؟

مشکل اینکه فامیل های من (بجز پدر و مادرم) نه تنها غیر مذهبی ان بلکه ضد دین هستن و فقط کافیه تا یک روحانی یه جا ببینن بعد دیگه شروع میشه انواع فحش ها و ... .

مثلا پدربزرگم اصلا به خدا اعتقاد نداره و همیشه از بچگی تا الان سعی کرده منو بکشونه سمت خودش و به پیامبر (ص) و ائمه اطهار دروغ نسبت میده که من خونم به جوش میاد و حتی جلو من قرآن رو که روی طاقچه بود پرت کرد روی زمین (اعوذ بالله) ولی تا حالا به خاطر سن بالاش هیچی بش نگفتم  (86 سالشه ) و همین طور داییم و بقیه و از طرف پدری هم که بد تر کلا هیچکس اصلا نمیدونه روسری و چادر چی هست تا وارد مهمونی میشم دختر عمه هام دستشونو دراز میکنن و میخواند روبوسی هم بکنن برای همین هم هست که الان من حدود 4 ساله هیچ کودومشون رو ندیم . و از همه بدتر پدربزرگم که خیلی هم باهاشون رفت آمد داریم (چاره ای نیست چون تک فرزندم و نمیتونم با همه صله رحمم رو قطع کنم).

اخلاق خاصی داره از ایناس که میگه من دیگه محل سگت هم نمیدم ،نفرینت کردم ،از ارث ( یه زمین به ارزش چند میلیارد داره که هی میکوبه تو سر بچه هاش ) محرومتون میکنم و ... حالا لطف کنید بنده رو یه راهنمایی بکنید بگید که من چه جوری وقتی رفتم حوزه به فامیل ها بگم؟ یا اصن نگم؟

اخه اگه بگم ازم متنفر میشن و اگه نگه خودم اذیت میشم . در ضمن پدر مادرم کاملا راضی هستن و فقط مشکل فامیل هامه.

حالا شما لطف کنید بهم کمک کنید . سپاس


مرتبط:

کم و کیف تحصیل در حوزه علمیه

خیلی علاقه دارم که برم حوزه علمیه

خیلی علاقه دارم برم حوزه

دختریم که می خوام برم حوزه، اما می ترسم

چون‌ کنکور‌ تجربی‌ واسم فایده‌ نداشت‌ میخوام‌ برم‌ حوزه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)