سلام وقت بخیر

من بارها خواستگاری رفتم و جواب های مختلفی شنیدم. خواستم جوابهای دختر ها رو نسبت به این موضوعی که من باهاش درگیر هستم ببینم چطور هستش. لطفا صادقانه بفرمایید.

من پسری  متولد 64 هستم . کارم تو بخش مهندسی کشتی دریایی هسش . درآمدم هم الحمدالله خوبه (بالا 5 میلیون)  اینطوری که شغل من چهار ماه یا پنج ماه کار در دریا هستش و 3 ماه خشکی استراحت.  در مدتی هم که در دریا  مشغول کار هستم ارتباط با خشکی اینترنت و تلفن هست که برخی جاها انتن خیلی ضعیف میشه و ارتباطم چند روز قطع میشه . اگر ازدواج کنم همسرم رو سخته با خودم ببرم دریا.

الحمد الله چشم پاک هستم و دنبال دختر مردم نبودم و خانواده آبرومند دارم و کارشناسی ارشد دارم و برای خودم  زمین دارم و خودرو  ...  تازه به یک شغل مناسب رسیدم و ثبات و ارامش پیدا کردم و الان دیگه میخوام ازدواج کنم.

تو خواستگاری بیشتر دخترها حرف تغییر شغل میزنند. در صورتی که  اصلا همینکه الان شغل باثبات دارم منو تشویق ازدواج کرده.

میخواستم بدونم واقعا  جای خالی موقتی همسر در صورتی که همه میدونن یافتن شغل خیلی سخت شده ، اینقدر مهمه ؟ که حاضر هستند خواستگار رد کنن . یا دختر میخواد ولی خانواده دخترها مخالفت میکنند.

از طرفی بعضی دختر ها هم که موافقت به ازدواج دارند ولی خانواده ( موافق هست ولی زیاد نه ) میترسم تحت تاثیر سخنان دیگران و .... بعدا مشکل ساز بشه.

واقعا با این شرایط باید چکار کرد؟


مرتبط با شغل خواستگار :

با شغل ویزیتوری میشه یه زندگی رو چرخوند؟

خواستگارم همونی هست که می خواستم اما با شغلش مشکل دارم

وضعیت شغلی خواستگارم نگرانم کرده

دختران چقدر روی پرستیژ شغلی خواستگاراشون فکر میکنن؟

خواستگار 30 ساله م استقلال شغلی نداره

یه خواستگار عالی دارم ولی شغل ثابتی نداره

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

خواستگار خوبی دارم که شغل آزاد داره

پدرم به دلیل دوری راه و شغل با خواستگارم مخالفت کرد

ازدواج با پسری که خارج از استان شاغل هست

ممکنه در آینده به خاطر شغل شوهرم مسخره بشم ؟

میخوام شوهرم رو متقاعد کنم که شغلش عوض کنه

با شغل شوهرم مشکل دارم

خانوم های معلم براشون مهمه شغل همسرشون چی باشه؟

خانوما دوست دارن شوهرشون چه شغلی داشته باشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)