سلام خدمت تمام دوستان. ایام به کامتون ان شا ء الله.
پسر 24 ساله ای هستم و قصد ازدواج با دختر خانمی رو دارم. مدت یک سالی بود که به ایشون علاقه مند بودم . مدتی هست  به خواستگاری ایشون رفتیم و در حال صحبت کردن درباره مسائل مختلف هستیم و البته تا حدودی به تفاهم هم رسیده ایم. ولی دو سوالی ذهن منو درگیر کرده و نمیتونم به نتیجه ای برسم.

1- موضوع اولی که ذهن منو اشفته کرده و منو دو دل کرده  این هست که مدتی هست متوجه شدم ایشون ادم زود رنج و حساسی هستن و 90% ویژگی های انسانهای زود رنجو دارن.
مثل :
بسیار وظیفه شناس، انتقاد ناپذیر، ریزبین، زود اشکش در میاد، به درد حساس هست، خیلی با وجدان، از سرو صدا بدش میاد و میگه نباید بعدا سرم داد بزنی، اطلاعات رو عمیقا پردازش میکنه، وقتی ناراحت میشه سکوت میکنه، انتظار داره اگه بعدا از دوستان یا آشنایان حرف ناراحت کننده ای به ایشون زد من تمام و کمال پشت ایشون باشم و از ایشون حمایت کنم و...

من حتی این موضوع رو با خودشون مطرح کردم ولی ایشون حساس بودنشو  رو قبول نداره و معتقد هست که طبیعیه و هر دختر میتونه داشته باشه!

البته میدونم این ویژگی هایی که مطرح کردم ،تماما ویژگی های منفی نیست .ولی واقعا برام سوال هست که آیا میشه با چنین شخصی با این ویژگی هایی که گفتم زندگی خوبی داشت یا نه؟و آیا این ویژگی در هر دختری وجود داره و طبیعی هست یا نه؟

2- ایشون وابستگی زیادی به خانواده اش داره. مکان زندگی که الان برای زندگی مشخص کردیم تا شهر ایشون نزدیک 200 کیلومتر راه هست. ایشون معتقد هستند که وقتی ازدواج کردیم ،حداقل ماهی یک بار باید به خونه پدرش بریم. البته میدونم دختر خانم ها به خانواده خودشون وابستگی بیشتری دارن.آیا این وابستگی ایشون طبیعی هست؟

ممنون میشم اگه خانم ها و کسانی که اطلاعتی یا تجربه ای در این زمینه دارن منو راهنمایی کنند.

پیشاپیش از وقتی که گذاشتید سپاسگذارم


مرتبط :

اگر از وابستگی خسته شده‌اید، بخوانید

به شدت به خانوادم وابسته هستم

وابستگی به خانواده پدری بعد از ازدواج

با وابستگی بیش از حد خانواده ام چیکار کنم؟

من دیگه هیچ وابستگی به خانوادم ندارم

چیکار کنم تا وابستگیم نسبت به خواهرم کم بشه

طبیعیه که یه پسر در دوران عقد خیلی وابسته به خانواده باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)