سلام  دوستان
شوهر من ۴۴ سالشه. فاصله ی سنی مون ۶ ساله. شوهر من فوق العاده آدم فراموشکاریه. برای انجام کاری شده یه حرف و ۵ بار میزنم، بازم فراموش میکنه. لیست خرید و بهش پیامک میدم که جلوی چشش باشه و بخره. می بینی خریدو کرده، اما وسایل و تو مغازه جا گذاشته اومده خونه. بهش میگم پس خریدات کو. تازه یادش میفته که جا گذاشته.
یه بار میشه یه وسیله کوچیک و دم دستی میخوام ،بهش زنگ میزنم میگم داری میای سر رات فلان چیزو بگیر، همچین باشه باشه محکمی میگه که تو دلم  کلی ذوق می کنم و میگم خدا رو شکر نیاز به پیام دادن نبود. میاد خونه میبینم دستش خالیه. میگم پس سفارشم کو. میگه بهت نمیگم پیام بده.؟ فکرشو بکنید تو خیابون بچه ۴ساله رو سپردم بهش گفتم تا مغازه میرم میام، اومدم دیدم سرش تو گوشییه ( تازه خریده بودم ) بچه نیست.
 به سر و جونم زدم شهر و بالا پایین کردم بعد یه ساعت بچه مو پیدا کردم. بهش فلش دادم ببره کافی نت پرینت بگیره، اومده خونه میگم فلشمو بده،میگه کافی نت جا گذاشتم دیگه فقط میخوام سرمو بکوبم به دیوار. شما بگید من چکار کنم؟
بهش میگم تو آلزایمر داری. میگه نه اینطور نیست. آلزایمر زمانیه که آدم اطرافیانشو نشناسه. اسم و آدرس خودشو به یاد نیاره. آقایون خواهشا نظر بدین شما هم اینجوری هستین یا شوهر من استثناست.
لطفا نگین به خاطر تورم و فشار زندگی و..ایناست.ما هر دو کارمندیم و مشکل مالی نداریم. شوهرمم خیلی آدم ریلکس و خوشگذارنیه. چه راه حلی دارین؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)