سلام

خواهر و برادرها. من یه مشکل دارم امیدوارم که با کمک شما بتونم حلش کنم . مشکل من این هست که یه برادر مجرد چهل ساله دارم . مهندسه اون هم رسمی ، ولی تا اونجا که من یاد دارم نماز نمیخونه با این وجود که خدا بهش نعمت زیبایی و سلامتی و کار داده ولی هیچ وقت شکرگذار نیست .

با نامحرم زیاد رابطه داره تا جایی که من به همه جور رابطه اش شک کردم با این وجود من روزی چند بار بهش میگم که مضرات نماز نخوندن چیه و نماز بخون  .

تازه مشکل بدتر اینه که پدر و مادرم هم به من نهیب میزنن میگن تو چیکارش داری ولی من اونقدر حساس شدم رو رفتار و حرکاتش که احساس میکنم یه شیطون تو خونه مون داره زندگی میکنه .

همش بهش میگم کارهای تو دامن ما را هم میگیره ولی ایمانش شدیدا ضعیفه . شما بگید من از چه طریقی به نماز وادارش کنم... دعاگوی تک تک شما هستم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)