سلام
متاسفانه نیت خیر و خدا پسندانه مدیر این وبلاگ در تاسیس این فضا موجب بروز فجایعی توسط برخی نامردها شده .
من 3 سال در این وبلاگ حضور دارم و رفت و امد خیلی از اعضا رو دیدم و کم و بیش با بعضی از اعضا در ارتباط هستم . این مطلب رو مخصوص خانمها میگم.
خانمهای عزیز؛ خانمهای محترم ، خیلی حواستون به اقایون ، مخصوصا اقایون این وبلاگ باشه. بعضیا اصصصصلا اون چیزی نیستن که در اینجا نشون میدن. فکر نکنید همین تشخص و فهم و درک که اینجا نشون میدن در واقعیت همینجورن. 
به جرات میگم چند نفر از خانومهای همین وبلاگ با اقایون اشنا شدن و بعد از گذشت چند مدت رابطه دوستانه برقرار شده بعد رابطه عاشقانه و بعد درخواست دیدن عکس های خصوصی برای بهتر اشنا شدن!! اقاهه توی صحبتاش تاکید میکرد تو اولین عشقمی و قطعا اخری هستی. بعد همین اقا به بهانه های قد و وزن و چهره و اختلاف فرهنگ و عقاید و خانواده و ... خیلی راحت اون دختر رو میذاره کنار. بعد رفته سر وقت یه دختر دیگه در همین وبلاگ و دقیقا همون حرفا رو زده که تو اولین و اخرین عشق منی... !!! اون دختر بیچاره افسرده و منزوی و داغون شده .
دختراااا انقدر خام نباشید. سر خود و بدون اطلاع خانواده با این افراد کثیف که با احساسات و عواطف شما بازی میکنن رابطه برقرار نکنید.

خانمها نرید واسه این اقایون از شکست عشقیتون صحبت نکنید.اولش دلداریتون میدن و سنگ صبورتون میشن بعد همون اقا با توجه به اینکه قبلا ازدواج کرده بهتون ابراز علاقه میکنه!!! خیلی حواستون جمع باشه. اینجا فقط برای کسب اطلاعات و مطلع شدنه . نه بیشتر. نه به اندازه ای که با کسی ارتباط برقرار کنید.
این قسمت حرفم با اون اقاییه که در اینجا پز روشنفکری و مذهبی و با فهم و درک میدی. تویی که خودت رو علامه دهر میدونی! یا تویی که خوب بلدی با الفاظ زیبا خودت رو امامزاده جلوه بدی. بلانسبت دیگر اقایون باید بگم خیلی ... . خیلی پستی از سادگی و احساسی بودن دخترا سوء استفاده میکنی.
کاش اون خانم هایی که گرفتار مردهای این وبلاگ شدن بصورت ناشناس بیان و از تجربه تلخشون بگن تا دیگر دوستانشون گرفتار نشن .

پاسخ :
سلام
بعضی ها میگن فضای خانواده برتر با فضای واقعی فرق داره ، یا گفته میشه پسران خانواده برتر مریخی هستند یا دخترانش ... .
اگه فضای این جا مناسب به نظر میرسه تنها یه دلیل داره ، اونم عدم تائید نظرات خلاف قوانین این جاست .
این جا مثل فضای واقعی جامعه است با این تفاوت که جلوی هنجار شکنی ها تا جایی که امکان داره گرفته میشه . برای همین رد و بدل کردن راه های ارتباطی بر خلاق قوانین این جاست تا سوء استفاده گران مجال کمتری برای فعالیت داشته باشند .
عده ای میگن ما بزرگ شدیم و می تونیم از خودمون مراقبت کنیم ، یا میگن چرا اجازه تشکیل گروه یا کانال رو نمیدید و ... . مدتی قبل یه گروه سیاسی تلگرامی ایجاد شد ، بنده هم به دلایلی مخالفت نکردم . ولی به مرور زمان گروه از اهدافش دور شد و دست آخر مدیر مربوطه بنا به تشخیصی که دادند گروه رو حذف کردند .
نتیجه ای که بنده از این اتفاق گرفتم اینه که مثل سابق اگه راه های ارتباطی مسدود بشه بهتره .
موضوعی که نویسنده پست مطرح کردند قبلا هم به بنده اطلاع داده شده بود و به طرق مختلف سعی کردم به شما بگم که پشت صحنه ی وبلاگ به خوبی ظاهر وبلاگ نیست . هم پسران و هم دختران خانواده برتر ، مواظب خودتون باشید .
موفق باشید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)