سلام دوستان... شبتون بخیر ...

وظیفه ی خودم میدونم که تسلیت بگم به هم وطنانم* دوستان آذربایجانی *واسه اتفاقی که در آذربایجان شرقی رخ داده .
من اهل آذربایجان نیستم اما به عنوان یک انسان واسه هم وطنانم واقعا نارحت شدم و وقتی فیلم های گرفته شده رو دیدم که ماشین ها و مردم بیگناه همینطور توی سیل میفتادن و به اینور و اونور میخوردن و کاری و کمکی هم از هیچ کس برنمی اومد . از ته دلم کلی گریه کردم براشون و متاسف شدم ... خدا رحمتشون کنه همه ی اون عزیزان رو . امروز واقعا روز بدی بود کلی اتفاق بد ... کلی مرگ و میر ...

اول پلاسکوی تهران ، الانم سیل آذربایجان. خدا به خیر کنه... این دنیا خیلی بی ارزشه  خیلی ...
.
.
تسلیت آذربایجان


مرتبط:

اکثریت مردم مناطق غرب کشور به کمک نیاز دارن

تسلیت به بازماندگان زلزله ی کرمانشاه

آیا زلزله و سیل بلایای طبیعی محسوب میشن ؟

در مورد آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)