سلام
من یه نوعی وسواس خاص گرفتتم در خصوص مسائل شرعی . مثلا تسبیحات اربعه در نماز که 3 بار هست رو معمولا 4 بار میگم که مبادا یک بارش فراموش نشده باشه!
یه جور وسواسه. الان مشکل تسبیحات اربعه رو یه جوری حل کردم و الان سعی میکنم همون 3 بار رو بگم.
اما مشکل اصلی من الان غسل ترتیبی هست که فکر کنم با این دوش های امروزی ( تلفنی بش میگن ) و فشار اب معمولی غسل باید مثلا 5 دقیقه یا کمتر انجام بشه. من اوایل غسلم نیم ساعت طول میکشید. رفتم پیش یه روحانی توی مشهد گفت نیم ساعت خیلیه و این کار شیطانه که خسته ت کنه و غسل رو انجام ندی. الان دیگه نیم ساعت طول  نمیکشه ولی معمولا کمتر 10 تا 12 دقیقه نمیشه.
می خوام راهنماییم کنید که بتونم چه جوری خودم رو تو حموم قانع کنم که مثلا 5 دقیقه ای بیام بیرون. دیگه ذله شدم به خدا. اصلا به نظرتون 5 دقیقه یا کمتر با فشار آب نه چندان زیاد ( معمولی ) خوبه؟

مرتبط:

در مورد غسل کردن و وضو گرفتن چند تا مشکل دارم

برای غسل، هر قسمت از بدن باید چند دقیقه زیر آب بمونه؟

چند سوال در مورد غسل جنابت

یه آدم معمولی چقدر طول می‌کشه که غسل کنه؟

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
احکام زناشویی (۲۰ مطلب مشابه) احکام دینی پسران و دختران (۵۷ مطلب مشابه)