بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
دختری هستم که pcos یا سندروم تخمدان پلی کیستیک دارم . بیماری ای که عوارض روحی و جسمی اش انسان رو کم کم نابود میکنه ... اگه امیدی نباشه. درمان قطعی نداره  علت مشخصی هم نداره  ، ولی میشه عوارضش رو برطرف کرد و با تغییر سبک زندگی کنترلش کرد .

1- من باید چه جوری ، با چه کلماتی این بیماری رو به یک مرد که خواستگاره توضیح بدم ؟ خواهش میکنم هم آقایون و هم خانم ها کمکم کنند به ویژه خانم هایی که این مشکل رو داشتن و الان متاهل هستند
(من این سوال رو فقط تو سایت های خارجی تونستم پیدا کنم که با توجه به اینکه فرهنگ و عرف  ایران متفاوته خیلی قابل اعتماد نیست )

2 -آقایون فرض کنید شما  دختری رو از نظر  اخلاق و ایمان و ظاهر و ... پسندیده باشید ، اگر در جلسات آخر خواستگاری دختر این مسئله رو مطرح بکنه چه واکنشی خواهید داشت ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
به خواستگارم بگم که ... (۴۰ مطلب مشابه)