سلام

راستش چند روز دیگه قراره بریم خواستگاری. بار اولمه ولی من چهارچوب کلی رو میدونم اما یه چند تا نکته ریز هست که دقیق اطلاعی ندارم .

1- وقتی دخترخانوم میاد مثلا واسه پذیرایی،خب راستش من با توجه به شناختی که از خودم دارم احتمال میدم یه کم شااااید تحریک شم. خب اگه بفهمن که میدونم کلا دیدشون عوض میشه. از چند نفرم پرسیدم گفتن شورت و شلوار تنگ بپوش، چند تا دیگه گفتن نپوش ضرر داره، این مشکل اول

2- وقتی دختر و پسر میرن حرف بزنن، باید نزدیک بهشون بشینم یا دور ؟ روبرو یا کنار ؟

3- وقتی حرف میزنیم تو چشماش نکاه کنم؟ به صورتش نگاه کنم؟ گه گاه نگاه کنم یا اصلا نگاه نکنم ؟ میخوام فکر نکنه پیش خودش که شاید هیز و چشم چرون باشم .

3- خندیدن و جدی بودن چطور ؟ خلاصه شما دخترا چه ویژگی هایی به دلتون میشینه ؟

از نظر صحبت مشکلی ندارم و از اینا که پرسیدمم یه چیزایی تو ذهنمه ولی میخوام بهترین حالتشو انجام بدم.

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای پسران) (۷۰ مطلب مشابه)