سلام

خواهش میکنم دختر خانمها پاسخ بدن .

پسری هستم 30 ساله مذهبی و شاغلم درامدم خوبه و ظاهری معمولی و دیگران میگن شرایطت عالیه ( البته نظر اوناست ) و خانواده متوسطی ام دارم تا یکسال پیش به فکر ازدواج نبودم ولی حدود یکساله که پیگیر این موضوع شدم ولی متاسفانه نه فامیلی نه آشنای مناسب پیدا نکردم .

تا چند ماه پیشم هیچ جا برای خواستگاری نرفتم تا اینکه توسط یه آشنا یه مورد معرفی شد و اولین بار رفتیم .جلسه اول که همراه مادر و خواهرم رفتیم با دختر خانمی بین 22 تا 25 ساله مذهبی بودن و به معیارهای من نزدیک بودن صحبت کردیم و بنظرم خیلی مناسب میومدن و روز بعدش تماس گرفتیم که ما نظرمون برای جلسه بعدی مثبته و نظر اونارو خواستیم که گفتم بایست فکر کنن یه هفته بعد تماس گرفتیم و قبول کردن مجدد بریم منزلشون برای صحبتهای بیشتر .

راستش مادرم به دلایل خیلی الکی که دنبال یه بهترین دختر و بسیار ایده آل ( از لحاظ ظاهری ) میگرده راضی نبود و مخالفت میکرد که با اصرار من اومد .

جلسه دوم ما باز با هم صحبت کردیم و بنظرم همه چی خوب پیش میرفت تا اینکه مادرم با حرفاش و برخورداش یه جوری مخالفتشو غیر مستقیم خونه اونا نشون داد و منم از موضوع خیلی ناراحت بودم .

راستش فکر میکردم اونی که همیشه تو ذهنم بود رو پیدا کردم فقط نگران حرف ها و رفتار مادرم بودم . بعد از حدود 10 روز از جلسه دوم تماس گرفتیم تا نظر قطعی اونا رو بپرسیم که مادر دختر خانم گفتن انگار قسمت نیست.

از این موضوع خیلی ناراحت شدم و همش فکر میکنم بخاطر رفتار مادرم بوده هر چقدرم میخوام با این موضوع کنار بیام نمیتونم اصلا نمیخوام به مورد دیگه ای فکر کنم . الان یک ماهی از این موضوع میگذره ولی باز ناراحتم.

مادرم که ناراحتی منو میبینه چند روز پیش میگفت میخوای خودم مجدد برم و باهاشون صحبت کنم ؟ حالا سوالم اینه به نظر شما  آیا دلیل مخالفتشون رفتار مادرم بوده یا چیز دیگه ای میتونه باشه و دوباره رفتن ما فایده ای داره یا نه؟

ممنون که وقت گذاشتید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای پسران) (۷۰ مطلب مشابه)