سلام

یه مدتیه من تو گوشیم ، به محض روشن کردن نت و وصل شدن ، رو تلگرامم خودبخود کانال تلگرامی میاد. بعد که هی میگذره ، اگهی های تبلیغاتی رو صفحه گوشیم ظاهر میشن. تا حالا چهار دفعه بردم گوشی فروشی ها،برام رام زده .

مدت کوتاهی درست شده ،دوباره خراب شده. هفتاد ، هشتاد تومن همینجوری هی پول دادم. واقعا عاصی شدم  ، گریه ام گرفته . خب چقدر دیگه حوصله کنم ؟

هر روز دارم هی برش میگردونم تنظیمات کارخانه ،اصلا انگار نه انگار. نه فلش، نه رام هیچ کدوم جواب نداده.

تو رو خدا یه راهی بگید، این درست بشه، گوشیم هنر ایکس تیریه، فعلا هم نمیتونم عوضش کنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه)