سلام خدمت شما هموطنان عزیز ...

من پسری حدود 21 ساله هستم که بر خلاف چهرم که یه مقدار جدی و مغرور البته بیشتر اطرافیانم بعضیاشون میگن و من هم باورم شده که چهرم اینطوری نشون میده ): خیلی احساساتیم و هنوز هم خجالتی که حالا من اینطوریم و کاریش نمیشه کرد .

البته الان که دانشگاه میرم و ... اعتماد به نفسم بهتره شده و کمتر خجالتیم ولی خب بازم شرم همراهمه که خیلی وقتا سرم پایینه و دخترای دانشگاهمونم فهمیدا که خجالتیم و تا این سن . و از کودکی دوست داشتم همه ادما با هم خوب باشن و هیچکس از دستم ناراحت نشه ...

مشکل اصلی که الان دارم و واقعا این مشکل امانم رو بریده ینی یواش یواش به سراغ مسائل مختلف زندگیم رفت و همش رو تحت تاثیر منفی خودش قرار داد شاید بعضی از هم سن هام با این مشکل دست و پنجه نرم کنند خودارضایی هست متاسفانه توسط دوستان ناباب دوران راهنمایی ...منم چشم و گوش بسته و احمق و ...  نیاز جنسی و عاطفی که به خیلیامون فشار میاره و ..میدونم

مشکل ازدواج هم که هممون بهتر میدونیم که چقدر زیاده و دیگه چیزی در موردش نمیگم ...
میدونم نماز و روزه و ورزش کردن و نگاه رو کنترل کردن و ... خیلی خوبه اینا و خودمم میدونم خودمم هم انجامشون میدم گاهی اوقات.

توی اوج جوونی احساس پیری میکنم .ظاهرم خیلی اروم نشونم میده ولی خدا شاهده توی دلم اشوبه از این گناه کبیره هم تنهام منظورم همدم و یکی که یارم باشه ندارم اهل دوستی با جنس مخالفم نیستم ... شاید بگید این نیاز اقتضای سنته ...
یه مشکلی که دارم چند وقت پیش رفتم پیش یکی از اورولوژیست های پاییتخت و از روی ازمایش هایی که گرفته بودم تشخیص داد که بچه دار نمیتونم بشم بخاطر بیضه های نزول نکرده .یکی بالا مونده و دیگه بدرد نمیخوره... این مشکل اخری رو که فهمیدم دیگه بیشتر از پیش ناامیدم ...

تو رو خدا با پیام هاتون کمکم کنید حداقل قوت قلب بهم بدید تا بیشتر از این داغون نشم...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)