سلام عرض ادب

بنده دختری بیست ساله هستم که ۶ ماهه نامزد دارم  . ما به هم علاقمندیم فقط تو یه چیزی میخوام راهنماییم کنید خصوصا اقایون .

مثلا اوایل که همسرم کار زیادی نداشت سرش خلوت بود فوق العاده پیام میداد بهم ولی حدود دو ماهه سرش خیلی شلوغ شده درگیره کاره و خیلی از شبا خسته میرسه خونه . ولی من ازش توقع دارم زیاااد بهم اس بده زیاااد پیگیرم شه حتی سیریش شه !!

به خودشم هزار بار گفتم اونم گفته چشم گفته من تو فکرت هستم اما سرم شلوغه نمیرسم پیام بدم و درگیرم و این حرفا .

من اون لحظه درکش میکنم اروم میشم اما بعدا هم که میبینم باز زیاد پیام نمیده باز این فکرا میاد تو سرم که نکنه دوسم نداره نکنه از قصد پیام نمیده و هزار تا چیز دیگه . دوس دارم هی بپرم بهش بگم چراااا پیام نمیدی چرا سیریش نمیشی و ... .

در حالیکه وقتی به خودش میگم میگه نه اصلا اینطور نیست. من دوست دارم و بهتر از تو گیرم نمیاد‌. فقط درگیرم همین. و کلی معذرت خواهی میکنه. اما من میگم تا کی ببخشم ؟ محبت کردنش خیلیییی خوبه نشون داده دوستم داره اما فقط این رفتارش اذیتم میکنه .

دوست دارم هی سیریش شه هی پیام بده یا بزنگه . اما این مدت همش سرش شلوغه منم خسته میشم خوب :(

ولی این مدت که سرش شلوغه من سعی کردم بیشتر به یادش باشم .گفتم اون نمیرسه زیاد پیام بده اما من که میرسم.منم بهش پیام میدادم زنگ میزدم حالشو میپرسیدم یا حتی یه اس کوچولو میدادم که "بیادتم" . اونم جواب میداد . ( بغیر از گاهی که سرش شلوغ بود ).

بعد من ازش پرسیدم یکبار که من هر بار بهت پیام بدم و بزنگم مزاحم نمیشم؟ دوس داری یا نه؟ اخه میترسم بزنگم مزاحم کارت شم و این حرفا .

اونم گفت" ببین تو خیلی بیشتر از چیزی که فکرشو میکنم توجه میکنی بهم . لطفا بیشترش کن . هر چقدر خواستی بزنگ اس بده بتونم حتما جوابتو میدم. من که کسی حتی از خانواده زنگ نمیزنه بهم خبرمو بگیره ولی حداقل تو هستی" این یعنی چی؟ یعنی این مرد دوست داره بهش توجه کنم ؟

اخه گاهی میگم بذار یه خورده توجهمو کم کنم مثلا من اس ندم پیگیرش نشم تا ببینم خودش کی پیام میده ؛ صبر کنم تا خودش پیام بده تا ببینم چقد دوسم داره!

یک بارم قبلا اینکارو میکردم پیگیرش نمیشدم اونم گفت که" چه زنی هستی که سیریش نمیشی پیام نمیدی ببینی من کجام؟ اصلا ببینی زندم یا مرده؟ مرد انقد ازاد باشه اخه ؟"
اینارو که ازش شنیدم فهمیدم حتما این دوست داره یکی انقدر زیاد به فکرش باشه بهش توجه کنه منم بعد ازون توجهمو زیاااد کردم.

اما خوب من چی؟؟ منم توجه میخوام. نه که اصلا توجه نکنه هااا نه توجه میکنه اما نه به اندازه من! خودش که میگه چون درگیرم . با خودم میگم یخورده توجهمو نسبت بهش کم کنم ببینم اون چیکار میکنه ؟  گاهی هم میگم نه اینکارو نکنم چون یکی اینکه اونطور که فهمیدم اون دوست داره توجه کنم بهش؛

یکی هم اینکه میگم حالا که رابطمون عالیه با این فکرا و کارای مسخرم یهو خدایی نکرده سردی نندازم تو رابطمون.

اخه یکی میگفت با نامزدش اینجوری بودن که هیچکدوم به هم پیام نمیدادن همش غرور خرج هم میکردن که نه اون اول باید پیام بده چرا من اول پیام بدم! یعنی هر دو منتظر پیام هم بودن ! تا این وسط یکی از غرورش بگذره و پیام بده . اما اخر همینجوری رابطشون سرد شد و نامزدیشون بهم خورد...

منم میترسم اگه اینکارو کنم اینجوری شه خدایی نکرده رابطمون. یه چیز دیگم هست که شنیدم اون دخترا هستن که میتونن کل وقتشونو صرف عشق کنن ولی پسرا اینجوری نیستن و جزیی از زندگیشونو صرف عشق میکنن! میگم شاید زیادی توقع دارم ازش . نمیدونم اصلا چیکار کنم .

وقتی هم پیام میدیم حرف میزنیم توی تلگرام انگار همش میخوام‌ پاچشو بگیرم! هی میگم الان من پیام ندم ببینم اون ادامه میده یا نه . اگه ادامه نداد بپرم بهش که اره تو دوسم نداری چرا حرف نمیزنی من یکیو میخوام که هی حرف بزنه.

تا حالا هم شده وقتی حرف نزده بهش گله کردم که چرا حرف نمیزنی و اینا اونم دلیل قانع کننده ای اورد که مثلا کار پیش اومد رفتم یکدقیقه و این حرفا و قانع شدم .

اما بازم تا پیاممو جواب نده یا حرف زدنمونو ادامه نده فکر منفی میکنم که لابد دوسم نداره! و ...

میترسم دیگه از بس ازش گله کردم این چند وقت که چرا کم پیام میدی چرا حرف نمیزنی .همینجوری کم کم زده شه!  چون میدونم زن غرغرو نمیخواد منم دوس ندارم غرغرو باشم اما خوب دوسش دارم روش حساسم دوس دارم همش برا من باشه همش بحرفیم. هرروزم بهم‌میگه دوست دارم عاشقتم میگه چرا نمیفهمی عاشقتم .

اما من بازم این فکرای منفی میاد تو سرم که نکنه دیگه دوسم نداره نکنه سرد شده نکنه عادی شدم براش نکنه فلان...

یا میگم اگه هی بهش پیام بدم هی سراغشو بگیرم یا هی بزنگم نکنه عادی شم براش؟ یا اینکه تازه بیشترم عاشقم میشه؟

اصلاا نمیدونم چیکار کنم و چطوری باشم خسته شدم میشه کمکم کنید؟ مخصوصا اقایون بگن که تو این مواقع دوس دارن خانمشون چجوری باشه ؟ چیکار کنه ؟ توجه کنه ؟ چقدر؟  کلا با توجه به همه حرفام بگید چیکار کنم ؟

چون دوس دارم همیشه براش بهترین باشم و همیشه فکر کنه که براش بهترینم و نگه این که غرغروعه و فلان... ( در ضمن زنگام و پیامام هر دقیقه نیست  به اندازس ؛ مثلا یک ساعت یه بار یا دو ساعت یبار.)

نمیدونم به توجهم و پیام دادنم و زنگام بهش ادامه بدم یا که کمش کنم... نمیدونم در کدوم حالت بیشتر عاشقم میشه!
اخه گاهی اعصابم خورد میشه با خودم میگم مرد هست که باید هی پیگیر زن شه نه برعکس! میگم اونه که هی باید پیام بده ؛ چرا من هی پیام میدم بهش.

نمیدونم طوری باشم اون هی بیفته دنبالم یا که همیشه در دسترس باشم و بامعرفت باشم و خودم پیگیرش باشم. میترسم با رفتارام از دستش بدم .

کمک لطفا !


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)