سلام به تمامی کاربرای سایت خوب خانواده برتر

بنده به یکی از دخترای فامیل علاقه مند بودم اتفاقاتی رقم خورد که تونستم بهش ابراز علاقه کنم اونم جواب مثبت داد با هم درباره زندگی آیندمون صحبت کردیم درباره همه چی که فکرشو کنید (( اواسط کارمون هم به مادرش گفتم قضیه رو و از خونواده خودمم خواهرم از اول میدونست ))

اما نتیجه این همه صحبت این بود که فهمیدیم دنیاهامون به کلی با هم فرق میکنه اون یه دیدگاهی درباره زندگی داشت من هم یه دیدگاه دیگه، هر چقدر هم تلاش کردیم آخر سر نتونستیم با شرایط همدیگه کنار بیایم ((حالا بماند که اختلاف سر چی بود)) و از هم خداحافظی کردیم .

تو مدتی که با هم بودیم یه بار بهم گفت چرا وقتی پیشمی دستامو نمیگیری، من هم به گمان اینکه این دیگه مال خودمه یه چند بار دستاشو گرفتم و حتی یه بار هم پشت دستشو بوس کردم ( بوس پشت دست  فقط یه بار بود اما دست گرفتن سه چهار مرتبه ) ، الان که همه چی تموم شده احساس میکنم به همسر آیندم خیانت کردم احساسات و عواطفمو خرج یکی دیگه کردم قلبم واقعا جریحه دار شده از این کار.

روزی نیست که خودمو سرزنش نکنم ، از طرفی اولین و آخرین گزینه واسه همسر آیندم حیا و عفافش هستش اینکه با کسی رابطه نداشته باشه اما با این کاری که من کردم توقع منصفانه ای نیست .

از طرفی هم نمیتونم یه دختر که قبلا با کسی بوده ولو سطحی رو انتخاب کنم چون باهاش نمیتونم زندگی کنم ، الان تو برزخم بین زمین و آسمون ، متاسفانه یا خوشبختانه یه اخلاقی از خودم سراغ دارم اونم اینه که اگه بدونم همسر آیندم با کسی ارتباط داشته بدون اینکه آبروریزی کنم و حرفشو بین مردم پخش کنم ازش جدا میشم که اینم با توجه به سابقه بدی که گفتم زیاده خواهی هستش.

از کاربرای خانواده برتر میخوام که کمکم کنن که در رابطه با همسر آیندم چه رفتاری داشته باشم آیا بهش قبل ازدواج از این رابطه تلخ بگم یا نه، عکس العمل دخترا با شرایط من واسه جواب مثبت یا منفی چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای پسران) (۷۰ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)