سلام دوستان

ازتون راهنمایی میخواستم

من یه دختر 21 ساله هستم و دو سال پیش به یه بیماری عجیب و غریب بنام سندروم نویسندگان دچار شدم ( اگه بزنید اینترنت توضیحاتش میاد) و توانایی نوشتن با قلم رو ندارم و از این بیماریم خیلی رنج میبرم و حتی به خاطر همین موضوع بعد از دیپلم هم دیگه ادامه تحصیل ندادم .

اوایل دکتر هم رفتم اما دکترها هم چیزی نفهمیدند تا این که راجع به بیماریه عجیبم توی سایتای خارجی تحقیق کردم و بیماریمو فهمیدم اما متاسفانه هزینه درمانش بالاست و من باید مدتی رو صبر کنم تا بعدا بتونم برم اما حالا سوال من اینه که چند تا خواستگار دارم ایا باید بهشون این موضوع رو بگم؟

چون میترسم بعدا اون آقا پسر همه جا این مسئله رو پخش کنه آخه دید مردم به دخترای بیمار دید درستی نیست و میگن این دختره مریضیه، و من نمیخوام دید مردم بهم عوض شه (مشکل من فقط فقط توی نوشتنه بقیه ی چیزا مثل یه آدم نرمال هستم ) و اگر هم گفتم چه جوری واسش توضیح بدم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
به خواستگارم بگم که ... (۴۰ مطلب مشابه)