سلام
پسری هستم 25 ساله مجرد و درون گرا ... به علت مشکلات زیادی که توی زندگی شخصی و با والدینم دارم شش سال پیش افسردگی شدید گرفتم ولی دکتر نرفتم و فقط خودم روش های درمانی طبیعی رو دنبال کردم و الان اگه روال طبیعی زندگی خودم رو بخوام داشته باشم هیچ مشکلی ندارم (خوب خوب نیستم ولی قابل تحمل هست برام با سرگرم کردن خودم حالم خوب میشه...)
تقریبا شروع بیماریم با شروع دانشگاه برام شروع شد. روزای سختی بود احساس مردن میکردم و نمیتونستم غذا بخورم... با وجود اینکه خیلی خیلی رفتن سر کلاس ها و درس خوندن برام سخت بود (حتی پیش اومد که یه ترم فقط 2 واحد تونستم پاس بکنم..) به هر شکلی که بود (زمان تحصیلم طولانی تر شد) مدرک کارشناسی از یه رشته فنی مهندسی رو گرفتم. علت اصلی بیماریم رو پدر و مادرم و شرایطی که برام درست کردن میدونم. و اما مشکل اصلی الانم رفتن به خدمت سربازیه.
طبق قانون معافیت ها کسی که افسردگی داشته باشه از خدمت معاف میشه ( مطمئن نیستم شنیدم ) ولی من چون با سختی خیلی زیاد مدرک گرفتم با معاف پزشکی شدن خیلی از فرصتهای شغلی رو در اینده از دست میدم. که اینو نمیخوام. از طرفی دلم نمیخواد دیگه با پدر و مادرم زندگی کنم و میخوام برم خدمت.
دکتر نرفتم چون اطرافیانم دکتر رفتن رو بد میدونن ( دید غلط جامعه ما از رفتن پیش روانپزشک و روانشناس ) و از طرفی هم شنیدم هزینه های زیادی داره و متاسفانه من کار ندارم و از نظر مالی تازه فارغ التحصیل شدم و اه در بساط ندارم.
فرمهای مربوطه رو برای رفتن به خدمت گرفتم. فرمی هست مربوط به سوابق بیماری مشمول ...
به نظر دوستان کار درستیه من با وجود بیمار بودنم فرمهای مربوطه رو بدون داشتن سابقه هیچ بیماری پر کنم ؟
بنظرتون با شرایط من رفتن به خدمت کار درستیه ؟
کسی تجربه مشابهی داشته؟
لطفا منو راهنمایی بکنید.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)