سلام

پسری 27 ساله ام. دختر یکی از آشناهامون که 26 سالشه به من ابراز علاقه کرد. به خاطر مشکلی که برای برادرش پیش اومد و از من کمک خواست رابطه ما شروع شد! و بعد به من ابراز علاقه کرد ولی من جوابی بهش ندادم.

بعد از پسری گفت که تو دانشگاه باهاش دوست بوده و پسره بهش قول ازدواج داده بوده اما دوست دختر هم داشته و اینو با رفتارهاش و کم محلی هاش اذیت میکرده!

اما الان میگه اونو نمیخوام و عاشق تو شدم ( البته گفت که عاشق اون پسر هم بوده و بخاطرش مشروط شده اما وقتی با من ارتباط پیدا میکنه به خاطر اذیت های اون پسر دیگه دوسش نداره و فقط داره به من فکر میکنه)
من یک حسی بهش پیدا کردم اما فکر اون پسر همه وجودمو پر کرده!!!!
نمیدونم رابطشون تا چه حد بوده؟؟؟؟!!! (وقتی برای دست دادن قسمش دادم گفت گاهی دست میدادیم )

آیا واقعأ عاشقمه یا بعد از پس خوردن از سمت اون پسر دنبال من اومده؟! خودش میگه عاشقمه! نمیدونم بخدا! از زندگی و کارم افتادم. عشقشو قبول کنم؟! با فکر اون پسره و یا اینکه چه رابطه هایی بینشون بوده چکار کنم؟!
البته دختری نیست که راه بد بره ولی خب همین دختر دوست پسری داشته که عاشق اون پسر بوده! دخترها پسرها تو رو خدا راهنماییم کنید. من دوسش دارم !!! ولی........


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)