سلام
من ۲۵ سالمه لیسانس شیمی ام و در حین خدمت عاشق دختری شدم که همکارم بود حدود ۶ ماهه هر روز باهمیم اول دوستم بود ولی رفته رفته عاشقش شدم ۴ روز پیش دل و زدم به دریا و گفتم من میخوام رابطمو با تو جدی کنم دیدم بعد اون اخلاقش عوض شده و دیگه جوابم و نمیده ، گفته بودم بهش که خونوادم راحت تو رو میپذیرن چون شرایط مالی تون مث ما متوسط رو به بالاس.

حالا دیشب بعد کلی التماس بهم گفت که من لیاقت تو رو ندارم من بابام خادمه مسجد، یخ شدم قلبم یه لحظه واستاد .

امروز کلی تحقیق کردم دیدم خیلی وضع اقتصادی شون خرابه ، حالا من یه چشم گریست و یه چشم به خونوادم که میدونم امکان نداره زیر بار برن ، چرا باید خدا این بلا رو سر من بیاره ازش گله دارم من عاشقشم مث فرشته میمونه ، ولی از طرفیم ادمیم که همیشه خونوادش بهش جهت دادن تو رو قران کمک کنین دارم دق میکنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)