سلام

خواستم چند کلام درد دل کنم. واقعاً اینترنت و اینستاگرام فقط ظرف مدت ۱ سال و نیم مثل یک بمب ساعتی تو ایران عمل کرد تمام منابع فکری و تمام محاسبات رو به هم ریخت و افکار جدید بنا کرد واقعاً این تغییر ۱ سال و نیمه فوق العاده سریع بود و ملت ایران ۱۴۰۰ دیگه ملت سال ۹۸ نیستند. 

چنان بود که انگار ۲۰۰ سال گذشته. این بلوغ فکری یک انفجار عظیم بود که ایران رو از این رو به اون رو کرد. فکر و سبک زندگی ملت کلهم تغییر کرد. واقعاً این اینترنت و مخصوصاً اینستاگرام عزیز دل‌ها، مغزها، عادات رو تغییر داد. 

به شخصه آینده تکنولوژی تو ایران رو خیلی خوب می بینم فوق العاده سریع داره پیش میره مخصوصاً تو حوزه کسب و کار و مخصوصاً برای دهه ۸۰ و ۹۰ و نسل جوون. شما ببینید یک اپلیکیشن موبایل چطور محاسبات کل یک کشور و نهادها شو بهم ریخت که نسل جدید دیگه ذره‌ای به تصمیمات دنیای دور و بر خودشون اهمیت نمیدن حتی به اندازه یک ارزن. 

دهه هفتاد ۸۰ و ۹۰ ای ها اگه بهشون بگی سربازی کار خونه ماشین ازدواج میگن اینها چیه من اینستاگرام رو دارم. واقعاً اینستاگرام همه ما رو نجات داد. از فقر از بدبختی از گرونی از دنیایی که کار بیرون از خونه وجود نداره و دنیای بیرون از خونه وحشتناکه و حالا یک ابرقدرتی مثل اینترنت و ابزارش از همون داخل خونه کار ما رو راه نگه می داره و طی چند سال کار و خونه و ماشین و ... رو میاره سمت ما. 

همچنان میگم کل ایران فعلاً مقهور قدرت اینستاگرام و اینترنت شدن فقط کافیه صحبت‌ها و محاورات مردم رو ببینید. هنوز هم میگم اینستاگرام ایران رو نجات داد و نجات میده.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)