سلام

از اینکه وقتتون رو میگیرم عذر میخوام .

من مبتلا به بیماری ای هستم که ناعلاجه . یه نوع بیماری پوستی . اینکه میگم ناعلاجه به این خاطر که اصلا ریشه کن نمیشه ولی میشه با دارو کنترلش کرد . کنترلش گاهی اوقات با عوارضی همراه هست که به همین خاطر من مقداری ازش دوری میکنم .

بعد از کنترل گاهی اوقات جمع میشه و گاهی اوقات دوباره بعد از درمان تو بدن نمایان میشه . خدا نعمتی که به من داده اینه که  اصلا توی صورتم این بیماری وجود نداره و فقط توی بدنم هست . یه قسمتهایی از نواحی پشت کتفم و مقداری هم کنار آرنج هام . 

چند تا سوال داشتم خواستم از بقیه سوال کنم ؛

به نظرتون اگه خواستگاری رفتم اینو حتما جلسه اول به طرف مقالم اطلاع بدم یا برای جلسات دیگه بذارم .

سوال دوم اینکه اگه جلسه اول نگفتم و از قضا طرفین برای هم مطلوب واقع شدن و تو جلسات بعدی اینو گفتم آیا این خانم از من ناراحت میشه ؟

سوال سوم اینکه اگه بفرض من جلسه اول همیشه این مطلب رو عرض کنم اصلا کسی پیدا میشه که قبول کنه با من زندگی کنه ؟

ممنونم از پاسخ دوستان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)