سلام

نظرتون راجع به اتئیست ها ( کسی که خدا رو قبول نداره_خدا ناباور ) چیه؟

من مدتیه که به فکر اینم که اتئیست بشم،خب اینکه بخوای از عقایدی که از بچگی باهاشون بزرگ شدی خارج بشی و تغییر تفکر بدی سخته اما من واقعا حس میکنم دیگه نمیتونم مسلمان باشم ، ، یه لحظه فقط یه لحظه فکر کنید خواهر یا برادرتون این حرفو بهتون گفته، بهش چی میگید؟ فکر کنید تحقیقاتی ام انجام داده، من نظرتون رو میخوام خواهشا بگید،اگه بفهمید دوستتون یا همسایه یا فامیل یا همکار یا کسی که برای بار اول می بینید اتئیست شده چه حسی بهش پیدا میکنید؟

جو این جا مذهبیه ولی ایا کسی اتئیست هست؟ اگه هست بگه قبلش چه طور بوده از نظر مذهبی و چه طوری شد که اتئیست شد؟ پشیمون شدید؟ یا حتی اگه از اشناهاتون خاطره ای دارید بگید .

فقط خواهشا نگید داری تبلیغ اتئیست میکنی،نه،اینطور نیست،خب انسان موجود اجتماعی و منم همین طور و حالا از این اجتماع (مذهبی) و غیر مذهبی نظرشونو میخوام .

راستی این تصمیم من یه تصمیم احساسی و چند روزه نبوده بلکه چند ماهه تو فکرشم البته چند ماه زیاد نیست شاید تا تصمیم اخر چند ماه دیگه ام طول کشید .

شاید بگید جای این سوال این جا نیست و باید از روحانیون مذهب پرسید ولی من حکم دینیشو نمیخوام نظر عمومی رو میخوام ( اگه خواستید حکم دینیشم بگید ) .

۱۷ سالمه ، در مورد خانواده ام بگم مذهبی متوسط هستیم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)